Spaghettifestijn 2021

Klik zeker verder en ontdek onze heerlijke spaghetti!

Beste ouders & sympathisanten

Nu we terug naar het normale leven terugkeren en opnieuw leiding mogen geven aan al onze oogappels, kan het traditionele spaghettifestijn van Scouts en Gidsen 'Nele' Asper ook niet ontbreken! Het festijn gaat naar jaarlijkse gewoonte opnieuw door in de Volkskring (Dorpstraat 32, Zingem) op zaterdag 13 november vanaf 18 uur en zondag 14 november vanaf 11u30.
U kan kiezen tussen Bolognaise- of Vegetarische saus à volonté en achteraf kan u nagenieten van ons heerlijk, zelfgemaakte dessertenbuffet! Voor een volwassen portie betaalt u €12 en voor een kinderportie slechts €8, kinderen jonger dan 4 jaar eten gratis.

Dit jaar is er ook de mogelijkheid om een liter spaghettisaus op voorhand te bestellen, nu is er echt geen excuus
om niet te proeven van de lekkerste spaghetti van het land
????. Een pot saus kost €13,5 (voor 1 liter) en kan u, tijdens de uren van het spaghettifestijn, bij ons komen ophalen in de Volkskring. Om de bestelling definitief te maken, dient het correcte bedrag overgeschreven te worden op het volgende rekeningnummer BE40 4462 6144 6163 met beschrijving: SP21 + 'voornaam en achternaam'.

Op het spaghettifestijn zelf kunnen drankkaarten betaald worden met PayConiq of cash. Bestellingen plaatsen kan tot en met dinsdag 9 november om 23u. Hopelijk tot dan!

Scoutsie linker
Het spaghetti-team

Ps: Heb je nog vragen, stuur dan zeker een mailtje naar spaghetti.asper@gmail.com

Klik hier om in te schrijven of jouw spaghetti te bestelling