Waar en wanneer gaat de Scouts door?

Waar en wanneer spreken we af?

We spreken elke zaterdagnamiddag af aan het lokaal om 14u30. We zwaaien elkaar terug uit om 17u15.

We staan erop dat de leden niet vroeger dan 14u15 op het terrein zijn. De scoutsverzekering loopt immers niet vroeger.

U kan ons vinden op de Steenweg 47 in Asper, vlak bij de kerk, achter de slager.

route.png

Extra locatie voor activiteiten

Scouts Asper kan ook gebruik maken van een veld dat gelegen is achter het voetbalveld van kfc Gavere-Asper. Scoutsactiviteiten kunnen daar ook regelmatig doorgaan.

• Om het vervoer van en naar deze locatie vlot te laten verlopen, vragen we om steeds te verzamelen op de parking van kfc Gavere-Asper (gestippelde zone), die te bereiken is via de Vlienderweg. Vanaf daar zal dan samen met de leiding richting speelveld getrokken worden.
  • We willen er graag de nadruk op leggen om enkel met de fiets via de wallebosstraat te komen, omdat daar geen parkeermogelijkheden zijn.