Scouts Asper Givers

takteken_givers-4x3.jpg

Wij zijn allen één… van kop tot teen!

De grieten en kerels van 15 tot 17 lentes jong horen thuis bij deze bonte bende. Wij zijn een hechte vriendengroep op zoek naar avontuur en dit af en toe ook op het avond-uur. In de overgang naar leiding-zijn, nemen we meer verantwoordelijkheid op en krijgen we meer inbreng in onze scoutsactiviteiten. Deze stap naar volwassenheid is bij ons altijd dolle pret. We smijten ons ieder weekend opnieuw. Zoals oude wijn zijn wij eveneens superfijn!

Beniot.jpg

Parate Carancho

Heyo, ik ben Parate Carancho en dit jaar ben ik leiding bij de Givers. Ik zit al heel mijn leven in de scouts.  Buiten scouts doe ik ook aan tennis. Mijn lievelingseten is macaroni. Het leukste aan de scouts vind ik het kamp. Je bent dan voor 2 weken weg met al je vrienden en ook de ruige scoutsspelletjes mogen niet ontbreken.

ekster.jpg

Tomeloze Ekster

Hallo ik ben ekster. Ik ben de rechtse persoon op de foto. Ik zit al 16 jaar in de scouts en doe dit nog altijd even graag. Op dit moment studeer ik verpleegkundige. Buiten de scouts ben ik een sportliefhebber en ga ik graag uit met mijn vrienden.

charlot.jpg

Gewaardeerde Saiga

Yelloo Gewaardeerde Saiga hier! Het is dit jaar mijn 5de jaar dat ik leiding geef (en dus 17de jaar in de scouts, omg). Mijn favoriete scoutsspelletjes zijn vleeshoop en vuil spel en ik eet al eens graag hete duvel. Momenteel zit ik ook in mijn laatste jaar handelsingenieur en je kan mij tijdens de week terugvinden in Leuven, want daar zit ik op kot. Ik heb ook drie leuke schaapjes: Walter, Aureel en Becky én ook nog wat kippetjes. Pony is trouwens mij coole zus en zij geeft leiding aan de jonggivers.

boscock.jpg

Edelmoedige Bosbok

Hallo, ik ben Bosbok en ik ben leiding bij de Givers. Ik zit al van bij de kapoenen in de scouts van Asper. Ik ben buiten de scouts ook een grote voetbalfan. De vriendschap die gesloten word op de scouts is er eentje voor het leven!

Gust.jpg

Vrijmoedige Kiang

Hey lieve kindjes, mijn naam is vrijmoedige kiang. Hetgeen waar ik meest van houd is mijn broer bergduivel en mijn hond sam. Ik heb superveel zin om leiding te geven aan de giverz en om de baas te spelen over jullie allemaal. Mijn lievelingseten is ossetong in de madeirasaus met frietjes of kroketjes. Ik houd ook veel van kaas. Vriendelijke groet kiang

Senne.jpg

Bewonderenswaardige Merlo

Yo! Ik ben Bewonderenswaardige Merlo aka Senne. Dit is de eerste keer dat ik leiding geef aan de givers en ik heb er veel zin in amai sjeg. Ik zit al sinds youngboy in de scouts en het is mijn 4e jaar dat ik leiding geef. Als je nog iets moet weten over mij is dat ik een verslaving heb aan eddy wally films en documentaires. Voor de rest, hoop ik dat we er samen een leuk scoutsjaar van kunnen maken!

50524022208_d308a731f1_c.jpg

Dé giverwet

In het spoor van de heer gaan we samen in vriendschap op zoek naar de grote stad der mensen.
Vol aandacht en bewondering willen we stil worden bij de ontdekking van de natuur en de ontmoeting van iedere mens.
Zo willen we ons bekwamen om trouw, blij, eerlijk en handig mee te bowuen aan een nieuwe wereld waar het steeds beter wordt om samen te zijn.