Scouts Asper Wouters

takteken_wouters-4x3.jpg

Hi ha ho… wouters zijn azoo!!

Jongens en meisjes tussen 8 en 11 jaar zijn welkom bij de wouters. Nu jullie niet langer de jongsten zijn, slaan we verder het scoutsie pad in en staan avontuur en spel centraal. Bovendien nemen jullie meer en meer de touwtjes zelf in handen. We maken samen doorheen het jaar een reis vol verhalen en fantasie. We trekken er samen op uit en beleven vele toffe onvergetelijke avonturen. Onder het motto “samen staan we sterk“ leren we onszelf maar ook elkaar op een boeiende manier kennen, want niemand is alles, niemand is niets… iedereen is altijd iets!!

paulien.jpg

Levendig Konijn

Hallo allemaal! Ik ben levendig konijn. Dit is mijn tweede jaar als takverantwoordelijke, dit keer bij de wouters. Ik kijk er al naar uit! Ik ben 21 jaar en studeer voedings- en dieetkunde. Ik ben een zeer enthousiast persoon met weinig geduld, maar met een groot hart. Ik hou van creatief zijn, spelen met kindjes, babysitten, surfen, op het strand liggen, bruinen (of eerder bleek blijven) en genieten van de zon, iets gaan drinken met vrienden & lekker niets doen. Mijn lievelingseten is hespenrolletjes in de kaassaus met puree & mijn lievelingskleur is rood. Ik heb 1 dik katje Castard en ben een echte dierenvriend. Ik heb ook 1 zus Steppelemming die 2 jaar jonger is en kapoenenleiding.

fiebe.jpg

Bruisende Kongoni

Dag allemaal, Ik ben bruisende Kongoni aka Fiebe Deraedt en ik mag dit jaar leiding geven aan de wouters! Ik ben 21 jaar en zit in mijn derde jaar toegepaste jeugdcriminologie. Ik ben spontaan en altijd positief. Kindjes blij maken doe ik het allerliefst! Ik hou van dieren, kindjes, (gezelschaps)spelletjes spelen, een leuk feestje en gekke dingen doen. Ik hou er helemaal niet van om vroeg op te staan! In mijn vrije tijd ga ik graag naar de zee om strandwandelingen te maken en daarna een lekker ijsje te eten. Mijn lievelingskleur is dan ook blauw (van de zee) en mijn lievelingseten is pasta scampi. Ik heb 2 grote honden en 2 katten.

loensel.jpg

Welgemeende Anoa

Heyhoi! Ik ben Welgemeende Anoa (of Luna voor de vrienden). Ik ben 21 jaar en ben sinds juni afgestudeerd als vroedvrouw. Om mijn kennis te verrijken, heb ik besloten om nog verder te studeren voor een Master in de Seksuologie. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te babysitten. Soms kan je me ook samen met Konijn aan het werk zien in een gezellige buurtwinkel in Asper. Thuis heb ik 2 katten en een Duitse Herdershond, die heel veel liefde en knuffels nodig hebben. Maar mijn belangrijkste en favoriete hobby is natuurlijk de scouts, waar ik ondertussen zelf al zo’n 16 jaar lid van ben! Dit jaar sta ik bij de Wouters, en ik kijk er naar uit om terug wekelijks heel veel plezier te maken met jullie!

Jade.jpg

Harmonieuze Veldhoen

Hey iedereen! Ik ben Harmonieuze Veldhoen aka Jade:)) Dit jaar geef ik leiding aan de wouters! Ik ben 19 jaar en studeer orthopedagogie. In mijn vrije tijd speel ik piano, spreek ik af met vrienden, eet ik chocolade en ga ik natuurlijk naar de scouts;) ik heb 1 kat Iniminie en heb deze zomer op 10 poedels gebabysit Hopelijk hebben jullie er evenveel zin in als mij!! Doeiiiiii<3

Seppe.jpg

Doelgerichte Dziggetai

Hallo, ik ben Doelgerichte Dziggetai en ik heb heel veel zin in mijn eerste jaar als leiding. Ik ben 17 jaar en studeer Industrieel Ingenieur aan de UGent. Zachtmoedige Rhea en Dassie zijn mijn zussen. In mijn vrije tijd rij ik nog graag met de tractor.

51439602427_7f34e5ac08_c.jpg

Dé wouterwet

Ik zeg wat ik voel, gruwel van vals gezwets.
Bereik eerlijk mijn doel, zonder dat ik iemand kwets.
Ik respecteer alles wat leeft, en de kracht die leven geeft.
Ik voel me één met de wereld om me heen.
Hou niet van nep, en deel alles wat ik heb.
Want niemand is alles, niemand is niets, iedereen is altijd iets.