De leiding en groepsleiding

DSC_0360.jpg

De leiding

Uiteraard is er een toffe leidingsgroep nodig om de scoutswerking in goede banen te leiden. Zij worden hierin bijgestaan door hun groepsleiding en de groepsaalmoezenier.

Als je er na 12 jaar scouting nog steeds geen genoeg van krijgt, stap je in de leidingsploeg. Deze gemotiveerde groep jonge mensen geven elk weekend het beste van zichzelf om vele kinderen dé jaren van hun leven te geven.
We zijn een hechte vriendengroep die steeds klaar staat voor elkaar en samen enorm veel plezier beleven. Kortom: scouting op volle toeren!

De groepsleiding

De Groepsleiding is de hoofdverantwoordelijke van de scoutsgroep. Het is hun taak om de werking van de groep in goede banen te leiden. Ze zijn ook de contactpersoon met de ouderraad en het district.

Dit jaar nemen Jana Thienpont, Marie Van Lancker, Gust Toubast en Nic Degrande deze taak op zich!

Onze aalmoezenier neemt de taak 'zinsgevingsassistent' op zich.

DragSwipe

Stuur ons een bericht!

Heeft u een vraag? Aarzel niet om ze hieronder te stellen. Deze wordt dan automatisch naar de groepsleiding doorgestuurd (groepsleiding.asper@gmail.com) en zal dan zo snel mogelijk beantwoord worden!

Belangrijk: Ook even melden dat wij ons lokaal niet verhuren.