Inschrijvingen

Inschrijvingen leden – Scoutsjaar 2023-2024

Beste ouders,

Door de grote interesse in onze scouts zijn wij genoodzaakt om de inschrijvingen online te laten verlopen en daarbij enkele voorrangsregels te hanteren. In deze brief vindt u de noodzakelijke uitleg in verband met de inschrijvingen.

Hoe zullen de inschrijvingen verlopen?

Van 25 augustus t.e.m. 18 september zal er een inschrijvingsformulier online ingevuld kunnen worden. Hierbij zal er de keuze zijn tussen een formulier dat enkel bedoeld is voor kinderen die vorig scoutsjaar niet ingeschreven waren en een formulier voor kinderen die vorig scoutsjaar ook lid waren.

Gelieve uw kind aan de hand van het juiste formulier in te schrijven.

Kinderen die vorig jaar al lid waren van onze scouts zullen zich sowieso opnieuw kunnen inschrijven. Maar omdat we elk kind een fantastische scouts ervaring willen geven zijn we jammer genoeg genoodzaakt om een maximum aan aantal nieuwe inschrijvingen per tak toe te laten.

Na deze periode krijgt iedereen die zich aan de hand van het formulier had aangemeld een mail. In deze mail zal je weten of uw kind zich kan inschrijven of op de wachtlijst wordt opgenomen.

Hoe wordt beslist wie er zich mag inschrijven?

Om te bepalen welke kinderen zich kunnen inschrijven hebben wij enkele voorrangsregels opgesteld:

Regel 1: Broer of zus van een reeds ingeschreven lid (scoutsjaar 2022-2023).

Regel 2: Kinderen die in Asper wonen.

Regel 3: Kinderen die in Groot-Gavere wonen (uitgezonderd Dikkelvenne).

Nieuwe leden mogen de eerste 3 vergaderingen van het scoutsjaar proberen vooraleer het lidgeld betaald dient te worden. Het lidgeld bedraagt 55 euro en is inclusief verzekering, jaarkenteken, spel- en knutselmateriaal & 4-uurtje doorheen het hele scoutsjaar.

Hier vindt u een algemeen infoboekje over onze scoutswerking. Neem gerust ook een kijkje op onze website.

Nog vragen? Mail gerust naar groepsleiding.asper@gmail.com

Neem contact op met ons

Heeft u een vraag? Aarzel niet om ze hieronder te stellen. Deze wordt dan automatisch naar de juiste persoon doorgestuurd en zal dan zo snel mogelijk beantwoord worden!