Scouts Asper Jin

takteken_jin-4x3.jpg

Jij en Ik, een Noodzaak!

Krijg je er na al die jaren nog niet genoeg van? Als overgangsjaar naar het leiding zijn vormen we een JIN. Want Jij en Ik, een Noodzaak! Het laatste jaar is een beetje een speciaal jaar. De leiding is geen echte leiding meer, maar werkt samen met de leden aan hun activiteiten. Samen realiseren ze de wildste plannen, of dat nu een kooknamiddag is een bedevaart naar Oostakker-Lourdes of een zeepkistentoernooi! En vergeet het ultieme project van het hele jaar niet: het kamp natuurlijk!

Sinds september 2014 is er in onze scoutsgroep een Jin.

tandelo.jpg

Daadkrachtige Olifant

Hallo, ik ben Daadkrachtige Olifant en ik ben leiding bij de Jin. Ik zit al sinds mijn eerste jaar kapoen bij de scouts van Asper. Buiten scouts ga ik ook vaak naar den Gantoise gaan kijken. Het leukste aan de scouts vind ik kamp omdat ik dan 2 weken met mijn vrienden eens de natuur in kan!

Jente.jpg

Uitbundig Winterkoninkje

Koekoek, ik ben Winterkoninkje en ben dit jaar (bege)leiding van de JIN! ???? Ik studeer criminologie in Gent en eet nog steeds het liefst van al pasta! ???? & ohja, ik ga ook nog steeds graag op reis! ????️ Greetz ✌????