Kerstbomenverkoop tvv nieuw lokaal

Zin om al helemaal in de kerstsfeer te komen, en daarbij ook ons nieuw lokaal te sponsoren? Dan moet u hier zijn! Lees snel verder.

--- UPDATE ---

Wij hebben alle bestellingen doorgegeven, dus u kan niet langer kerstbomen bestellen bij ons.
Wij laten zo snel mogelijk de defenitieve datum weten waarop u uw boom kan afhalen.

Bedankt om te bestellen!
Scoutse groeten

VZW Nele

VZW 'Nele' van Scouts Asper presenteert:

--- KERSTBOMENVERKOOP ---

tvv het nieuwe lokaal.

We mogen stilaan beginnen uitkijken naar Kerstmis. Een kerst zonder kerstboom is zoals een sjorring zonder touw, het één kan niet zonder het ander. Daarom verkopen wij met VZW 'Nele' van Scouts Asper dan ook prachtige kerstbomen!

We hebben deze bomen natuurlijk niet zelf geplant, we werken hiervoor met Vert Ardenne. Zij leveren deze uiterst kwaliteitsvolle kerstbomen.

In de onderstaande foto kan u wat meer uitleg vinden over de kerstbomen. Wij bieden 1 soort aan. Binnen deze soort kan nog kiezen tussen verschillende lengtes.

De kerstbomen worden eind november geoogst zodat ze heerlijk vers bij u aankomen. Bestellen kan tot en met dinsdag 23 november.

U zal de bomen die u besteld heeft kunnen afhalen begin december. De precieze datum volgt later, van zodra ook wij weten welke datum de bomen bij ons geleverd worden. Indien deze datum niet past kan er altijd een ander moment overeengekomen worden. Betaling kan met payconiq (aangeraden) of cash gebeuren.

Bedankt om te bestellen en zo ons nieuw lokaal een beetje meer glans te geven!