BBQ VZW 18 Mei

Klik hier voor meer info!

Beste ouders, leden, sympathisanten

Op zaterdag 18 mei gaat onze jaarlijkse BBQ door! Net zoals de voorgaande jaren sluit deze aan op de slotactiviteit. Iedereen is welkom vanaf 17u30 aan ons scoutslokaal (Steenweg 47, Asper).

Het ideale moment om nog eens terug te blikken op een fantastisch scoutsjaar!

We werken dit jaar met een vernieuwd concept en geven graag een extra woordje uitleg bij het inschrijvingsformulier.

Om voedselverspilling tegen te gaan, werken we niet meer met een vast aantal stukken vlees. Je kan wel zélf jouw menu samenstellen.

Hoe gaat dit in zijn werk?

1) Laat ons weten hoeveel volwassenen en kinderen jouw gezelschap telt. Met die aantallen maken we een inschatting voor de hoeveelheden van de saladbar.

2) Stel zelf jouw menu samen! Duid het totaal aantal worsten, kipfilets, beenhammetjes en vegetarische opties aan voor jouw volledige gezelschap. - Een basisportie (saladbar + 1 vlezeke + dessert) kost €10. Per extra stuk vlees komt er €5 bij. - De veggie optie (saladbar + seitanpita + gevulde paprika + dessert) kost €15.

3) Bereken het totaalbedrag en schrijf dat over naar BE84 8912 5413 5259 met vermelding van jouw voornaam en familienaam. Totaalbedrag = (totaal aantal personen x €5) + (totaal aantal vlezekes x €5) + (totaal aantal veggies x €10)

Inschrijven kan via deze link:

Voor vragen kan je steeds mailen naar vzw.nele@gmail.com

Alvast bedankt voor jouw bestelling (en steun)!